Iberion komunikaty Źródło: IBERION
Autor IBERION - 13 Styczeń 2023

Istotne zmiany w Zarządzie i strukturze grupy Iberion

W marcu zakończy się współpraca grupy mediowej Iberion oraz Rafała Wareckiego, który pełnił w spółce funkcję członka Zarządu oraz Chief Revenue Officera.

Rafał Warecki dołączył do Iberionu w październiku 2022 roku. Jako Chief Revenue Officer odpowiadał za rozwój sprzedaży programatycznej oraz budowę działów sprzedaży bezpośredniej i marketingu.

- Rozstajemy się w doskonałych relacjach. Mimo krótkiego okresu współpracy udało się wprowadzić dużo dobrych zmian i sporo od siebie nauczyć. Nadal uważam, że Iberion jako grupa mediowo-społecznościowa ma wielki potencjał pod kątem rozwoju biznesu, tym bardziej po ostatnich wzmocnieniach kadrowych - komentuje Rafał Warecki.

Pomimo owocnej współpracy na wielu polach, Zarząd spółki zdecydował o jej zakończeniu.
Powodem rozstania był rozdźwięk pomiędzy przedstawionym planem rozwoju działu sprzedaży bezpośredniej na 2023 r., a początkowymi, wspólnymi założeniami. Zakończono również współpracę z dyrektor produktu reklamowego i sprzedaży bezpośredniej Małgorzatą Koselnik, której dział nie zrealizował w pełni celu przychodowego w czwartym kwartale ubiegłego roku.

- Dziękuję Rafałowi za wkład jaki wniósł w rozwój Iberionu. Jego wiedza, kompetencje i doświadczenie zdecydowanie wpłynęły na wyniesienie naszej organizacji na wyższy poziom i świeże spojrzenie na biznes wydawniczy. Będę dobrze wspominać wspólnie spędzony czas i życzę wielkich sukcesów w kolejnych wyzwaniach - dodaje prezes grupy mediowej Iberion Albert Wójcik.

W składzie Zarządu pozostają Albert Wójcik (CEO), Michał Chabas (CPO), Jan Kruś (CTO) oraz Maksymilian Tomanek (COO).

- Ostatni kwartał to czas, który poświęciliśmy na dokładną diagnozę wyzwań całego wydawnictwa oraz określenie kierunków strategicznych, które będziemy realizowali w tym roku. Zamierzamy bardzo mocno postawić na dostępność treści wszędzie tam, gdzie aktualnie użytkownik konsumuje newsy oraz w formie, która jest dla niego wygodna. Towarzyszyć temu będą znaczące zmiany produktowe pozwalające użytkownikowi na bardziej dogłębną konsumpcję treści portali Grupy Iberion. Siłą naszej oferty wydawniczej, oprócz zbudowanych zasięgów w społecznościach, a już teraz możemy pochwalić się największymi profilami portalowymi na Tik-Toku (Goniec i Świat Gwiazd), będzie różnorodna i dopasowana do oczekiwań użytkowników oferta treści autorskich zarówno pisanych jak i video. Zależy nam na kontynuowaniu ambitnej ścieżki rozwoju firmy stawiającej sobie wysokie cele, oraz opierającej się o takie wartości jak determinacja i bezkompromisowe podejście w wynagradzaniu za osiągane wyniki - mówi Michał Chabas.

Następny artykuł